Advent

Gardiner och stakar i köket va det som hann komma upp till advent,
men jag har ändå bara tagit det lugnt och myst idag som jag lovade mig själv :)
Varit på adventsfika hos grannarna och även druckit glögg här hemma,
så nu har vi provat Blossas apelsinglögg och Herrljungas med äpple och kanel smak.
Den första var god...smakade fortfarande glögg och var dessutom inte så söt.
Herrljungas var oxå go men man glömde bort va det va man drack, smakade mer som
varm cider eller nått ;)
Imorrn blir det snö röjar dag vilket känns helt ok då mannen är hemma även en 5:e dag :)
Theo idag: Nova Star tröja, HM jeans och kliande tänder ;)

Kommentarer
Postat av: Emy

Haha vilken härlig bild! :)



Nej, jag har försökt många ggr att få honom att hålla i flaskan. Men han har bara tagit bort händerna och fokuserat mest på att äta. Nu så börjar han intressera sig för att röra den och stundvis hålla den också.

Men Theo har alltid gjort det? Klart han har ju ätit ur flaskan längre än Aron så det kanske inte är så konstigt ;)

2010-11-29 @ 13:27:52
URL: http://minskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0