Städfirma önskas ;)

Veckorna springer iväg och för snart en månad sen så bestämde jag mig för att
huset skulle va julstädat och att det skulle va fint i fönstren till advent,
så jag bara skulle kunna mysa med familjen.
Tanken va bra men hur långt har jag hunnit...
Nä precis, nu när det bara är 3 dar kvar så har jag plötsligt väldigt mycke å göra ;)
Denna vecka har det hittills vart full rulle, så det kan va skönt ändå att gå runt här hemma å göra fint :)
Idag på babysimmet så testade jag, att under ett vanligt dyk släppa taget om Theo i några sekunder.
Detta resulterade i lite fler kallsupar än vanligt men inga tårar för det...Så duktig kille han är :)
Tanken är att vår ledare sen ska släppa iväg barnen och vi ska ta emot dem...
Får se om det blir av nästa vecka :)
Totalt blev det nog 4 dyk idag och sång å bus som vanligt.
Har en liten kille här hemma som börjar tycka om att plocka med saker..
Idag låg han bredvid kökstolen och i handen höll han en gris.
Han stoppar in handen över pinnen som går mellan stolsbenen,
släpper grisen så den landar på golvet, drar tillbaka handen.
Stoppar nu in handen under pinnen och tar grisen och så börjar det om igen :)
Haha, inte lätt att förstå kanske
men jag skrattade gott när jag tittade på honom och man njuter verkligen när man ser honom utvecklas ♥
Ska i allafall köpa honom en Brio plocklåda i julklapp men funderar på vad det finns för andra bra utvecklande leksaker, som han kan ha glädje av redan nu...
Nån som har några tips? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0