Snuva


Håller tummar och tår för att Theos näsa ska sluta rinna (å att jag ska slippa halsont),
så vi kan åka på simmet på onsdag...
Skulle ju tas kort denna vecka och det vill man ju inte missa ;)
Dessutom är det fingerfärg på öf som jag skulle vilja gå på..
Var tvungen å åka in å handla idag dock å byltade in både mig och Theo så vi inte skulle frysa,
men väl hemma var killen ändå kall om både fötter och ben...
Trots fodrade byxor,tjockare strumpor och tossor!
Måste försöka hitta varmare tossor eller skor till honom för det känns inget vidare att han va så sval :/
Tycker det är så svårt med skor bara..och dyrt!



Kommentarer
Postat av: Emy

Ja skor är knepigt.. Vi beställde ett par fodrade stövlar från H&M för 129:- Får se när de kommer hem om de passar, annars är det bara att skicka tillbaks det igen. Men det är svårt :/

2010-10-19 @ 07:21:13
URL: http://minskatt.blogg.se/
Postat av: Emy

Ja så kände vi med när vi stannade hemma. Är man sjuk så har man inte lust att göra de roliga sakerna heller. Så vi gjorde rätt som inte åkte :)



Fått hem skorna igår och jag är väldigt nöjd! Så skönt med skor som man inte behöver krångla med att knyta, utan bara dra på dem och dra igen med dragkedja :) Tog strl 20/21 så han har lite att växa i. Ska du på sångstunden imorgon? Det verkar som om vi ska dit så då får du se skorna live :)

2010-10-21 @ 13:13:46
URL: http://minskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0