Utmaning

Blev utmanad av Emy å göra denna för ett tag sen...
Trots förseningen så kommer det här ;)

4 TV-program:
Såld på hus
Antikdeckarna
Navy CIS
Criminal minds

4 saker jag gjort idag:
Vart ute å gått med Theo
Kollat upp loppisen i Jönköping
surfat :)
Pussat sambon

4 saker som jag längtar efter:
JUL med allt vad det innebär
Min familj i Norrland
Babysimmet varje vecka
Att få åka på semester med sambon å sonen

4 saker på önskelistan:
Snöfylld vinter
Mammaledig mars ut
Miljonvinst ;)
Vinter skor å jacka till mig

4 saker som jag avskyr:
Falska människor
Att cykla på vintern
Rensa avlopp
Att förlora nån man älskar

4 saker jag tycker om att göra:
Njuta av livet
Lära känna min son :)
Shoppa! ;)
Vakna upp bredvid min sambo

4 saker jag ätit idag:
Fattiga riddare
Kaffe! Ett måste :)
Halstablett. Tyvärr oxå ett måste idag :/
Kräm med mjölk

4 utmanade:
Ni bloggare som jag känner har redan gjort denna
ett antal gånger,
så jag ska inte utmana er vidare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0