Nån intresserad?

Efter 3 dagars jobb är jag nu ledig 2 dar innan helgen,
så jag passade på att åka in å lämna kläderna till ÖF idag.
Letade efter dagiskläder till Theo men hittade tyvärr bara 3 tröjor
eftersom kläderna som va, va antingen för stora eller för små :/
Men det va roligt att höra att jag redan hade sålt för 160 kr innan jag gick ;)
Men gav mig ut på stan för att leta en solhatt å hittade det plus lite till...
Älskar rabatter och reor ;)
Fyndat sandaler, byxor å kofta på tradera med.
Sandalerna va lite stora, så man ser inte såå mycke av hans tår ;)
Men va gör det eftersom dom sitter bra...
Beställt dessa kaki gröna Cargo byxor från Hm med,
men tyvärr va dom för stora till Theo.
Kom på att nån utav er kanske är intresserad av dem,
skickar inte tillbaks dem förrän nästa vecka.
Är i storlek 86 och kostade med lite rabatt 135 kr.
Är ingen ställbar resår i midan, så därför kunde inte Theo ha dem.
Hör av er om nån är intresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0