Hmm..

...vad har hänt med min blogglust?
Alldeles för mycket annat kanske..
Stort TACK tjejer för i fredags!  Ni lyckades lura mig iallafall.
Ni väntade tillräckligt länge så jag lyckades glömma att jag ens fyllt ;)
Rogers inblandning i det hela vill jag inte ens prata om ;)
Men det blir väl snart igen, eller hur Marie ;) 35 va det va?
Just denna helgen annars är lugn...Vi är hundpensionat och Theo säger "Oscht".
Han äter alltid upp den först, sen mackan ;)
Jag ska börja plocka ihop till loppisen nästa helg...Ni kommer väl och fyndar mina grejer? ;)
Men jag har hela veckan på mig för jag har nämligen SEMESTER :D
Tänkte kanske se om jag ska åka in på ÖF med eftersom dom öppnar igen.
Kommer bli fullt upp men andra ord.

Kommentarer
Postat av: Emy

SKa du ställa ut på loppisen imorgon? Vi ska komma så jag hoppas att jag ser dig :)

2011-08-26 @ 13:10:42
URL: http://minskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0