Hemkommen igen

Har haft en skön jul och sluppit mitt eget hem för några dar.
T.o.m en underbar jul när det gäller vissa saker ;)
Theo har träffat farmor och kusiner och vi har vart tvugna att ta det lugnt,
så semester har det ju vart...
Väl hemma i Småland är det lika regnigt och grönt som i Skåne :(
Vi har nu iallafall inhandlat det sista i vinterväg till Theo,
han måste ju ha rejäla skor och handskar om snön kommer.
Efter bara ett dygn så klättrar jag på väggarna igen ;)
Lill killen har vart ute och åkt traktor med pappa och jag har haft lite egentid
till och från hela dan, men med viljan men ingen ork så blir det nästan jobbigt att va hemma igen..
Jag har även för första julen nånsin
kännt att jag vill plocka bort allt som hör till denna röda högtid redan NU!
Så får jag bara orken så åker det :)
Ser med lycka fram emot 2012 men även med viss sorg...
2 känslor som båda tillhör livet..

Kommentarer
Postat av: Anonym

På det sistnämnda du skrev låter det som om något har hänt eller kommer hända :O

2011-12-29 @ 23:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0