Suck...

Jaha...då var man utan handsfree :/
Hon väljer dyra leksaker vår kära hund. Numera fasar man för att komma hem när man vart borta
eftersom man inte vet hur det ser ut här hemma...
Idag hade hon hittat frukten (den va mest lite tuggad på så ingen favorit tydligen)
och dessutom lite bröd som låg på köksbänken...
Och som sagt, på hennes bädd låg vår handsfree i småbitar...
Annars så har jag och Theo vart på bvc idag. Läkarbesök och vaccination.
Läkaren va jättetrevlig och Theo va på ett strålande humör-klarade sprutorna galant...
Grät givetvis, men slutade efter bara nån liten stund för att sen bli gla igen :)
Han väger nu 10 320 g, är 77 cm lång och har 46 i huvudmått.
när jag tittade efter vad jag fått för tid till nästa bvc besök så insåg jag till min fasa
att jag måste byta, eftersom jag börjat jobba då :/
Fy... vill inte tänka så långt!
Efteråt fikade vi och hängde med Marie,Cajsa och Ludwig förbi Kappahl
där jag såg att de fått in de ljusa jeansen!! :)
Kan även tipsa att Willys har billiga blöjor om nu nån missat det.
Libero och pampers, ta 3 betala för 2 paket...om man handlat andra varor för 200 kr.
Tok billigt!
Min älskade pojk va väldigt lugn efter bvc, men fick en rejäl gråt attack innan läggdags..
Även lite varm så han fick alvedon å sova på. Får se hur resten av natten blir, men nu ser han ut att sova gott :)

Kommentarer
Postat av: Emy

Oj lilla Theo växer :) Aron och Theo väger nästintill lika.

Då måste jag kolla in KappAhl och kika på de där jeansen. Älskar de mörka med så får se om de ljusa faller mig i smaken ;)

Hoppas er nykomling lär sig att koppla av när ni är borta. Tråkigt när man hittar saker som tuggas sönder.. Ni ger henne inget ben eller något som hon kan fokusera på?

2011-01-18 @ 10:14:40
URL: http://minskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0