Under sista månaden...

Haft en underbar julledighet uppe hos mina föräldrar och Theo har fyllt 1 år...
Det är bara en liten del av det som hänt :)
Men istället för att skriva världens längsta inlägg om dessa veckorna så får jag nog slänga in nån bild
å tanke lite så här pö om pö ;)
Ska jag va ärlig så är det delvis därför jag inte orkat va här på sistone
eftersom jag inte vetat hur jag skulle börja igen ;
Nu när jag är tillbaka här igen så surfar jag givetvis runt å drömmer,
oftast om att vinna en miljon eller två, så jag kan handla allt underbart jag hittar :)
Såg att Kappahl nu fått in dessa jeans i ljus denim som jag bara måste ha till Theo ;)
Har samma fast mörka och jag älskar dom...han med hoppas jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0