Önskedrömmar

Igår va första gången som Theo själv släppte taget och stod!
Och idag har han fortsatt, och varje gång han lyckas stå å hålla balansen så
blir han så lycklig :) Smilet går ända upp till örona på han
och själv kan man ju inte låta bli att skratta :)
Han blir lika glad när man tar honom i en hand å går med honom,
å så stor han blir helt plötsligt!
Förutom att spana på min lille kille idag,
så har jag plockat fram min fina, dyra, så önskade,
icke använda symaskin som vi köpte nån gång förra sommarn.
Har haft så många planer på allt jag ska kunna göra själv med denna
men märker snart att jag kan inte sy...eller rättare sagt-
inget tyg som jag har här hemma är rakt!!  ;)
Efter 2-3 timmar skulle jag prov hänga min nysydda gardin
och när det va gjort så plockade jag ihop maskinen och ställde undan den igen ;)
Inser väl att jag egentligen borde sitta lite med den varje dag
för att bli så duktig som jag vill va,
så istället för å hamna i källarn fick den iallfall stå kvar här upp :)

Kommentarer
Postat av: Emy

Det kommer säkert att ordna sig med henne till slut. Som du sa så kommer ni att lära känna henne och då blir det bättre. Kommer jag på något trick som ligger på lur så säger jag till ;)



Jag ringde våran tandläkare först eftersom vi är inskrivna där. Och jag har inte fått någon kallelse från folktandvården, än iaf. Så det blir att snällt vänta till i maj. Men det gör mig inget. Har ni också tandvårdshuset?



Nej, tyvärr har jag inte haft möjlighet att köpa jeansen än. Men jag ska in till stan imorgon så det blir att jag tittar in på KappAhl då och kikar. Fanns de bara stl 80 där som på de mörka?

2011-01-20 @ 23:03:08
URL: http://minskatt.blogg.se/
Postat av: Emy

Glömde säga att vad roligt att Theo har börjat stå själv! :) Snart springer han också. Det går så evigt fort när de väl har börjat.

2011-01-20 @ 23:04:07
URL: http://minskatt.blogg.se/
Postat av: Emy

Har köpt de sista ljusa 80 byxorna på KappAhl! :) Hade bara tur att de fanns kvar. Var inställd på att den var borta men tog den så fort jag såg den ;)

2011-01-26 @ 15:39:29
URL: http://minskatt.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag har läst att galon är 5000 mm i vattenpelare. GoreTex ska visst vara över 10000 mm. Mer än så vet jag inte. Hehe.

2011-02-07 @ 22:22:21
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0