Jaha...

Öroninflammation hade han grabben :/
Men det positiva är att nu vet vi vad det är och han har fått Kåvepenin ,
så till veckan borde han va sitt vanliga jag igen...
Känns som en konstig början på semestern dock då jag skulle jobbat 4 dar denna veckan,
men har nu bara vart där på kvällen igår.
Imorrn skulle vi vart på grillning men får ladda upp med lite gott här hemma dock.
Inte för att jag känner mig upplagd för Roger är iväg på svensexa-kör gokart,dricker öl och badar tunna.
Jag är inte ett dugg avundsjuk ;)
På måndag börjar officiellt min 2 veckor långa semster..känns lite tidigt att gå redan nu, har ju bara jobbat
2½ månad..
Theo tyckte det va roligare att nallen skulle prova mössan än att han skulle göra det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0