Stora byxor

Höll på att ta kort på lite kläder som skulle säljas när jag fick öga för dessa igen..
Dessa Lundmyr byxorna har jag aldrig använt på honom eftersom
dom helt enkelt vart för stora och för vita ;)
Kunde inte låta bli att prova dem på honom nu å till min förvåning så satt dom perfekt,
va dock tvungen att vika ner den höga midjan som annars satt väldigt löst.
Lite konstiga storlekar eftersom dom är i st.70 ;)
Gick ner i förrådet och grävde fram ett par likadana i svart som jag använt några gånger men som jag
hoppas kommer till mer nytta nu..
Sköna mysbyxor

Kommentarer
Postat av: Cicci

What..? Strl 70 bara?? Är alla så? Tycker alltid Lundmyrs kläder ser så små ut? :P

2011-07-08 @ 08:22:12
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: miia mamma till My

Sv: Ja dom är superbra. Vill hon inte ha varm mat om det är varmt ute så vet jag att hon inte tackar nej till en sån burk :)

Ja det är faktiskt härlligt o jobba, komma ut lite. träffa annat folk och så. Visst saknar man tösen lite då men hon verkar inte sakna mig ett dugg haha. Bara pappa som gäller. jag har ju lite lediga dagar. så vi får hitta på saker då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0