Traktorn

Nu är min ende, nästan iallafall, blomrabatt borttagen.
Där den låg ska det nu bli parkering så vi slipper ha allt inne på gräsmattan.
Har ju både husvagn, släp och båt som vi flyttar runt på hela tiden så det ska faktiskt bli skönt att samla allt
Tyvärr låg det i den hörna av trädgårn som jag skulle kalla den "lummigaste"
men det fanns inga bättre alternativ..
Rabatten va redan full med ogräs så det va ingen vacker syn, men grävde ändå upp de blommor jag ville ha kvar.
Sen blev det flyttat lite häck med,bytt plats på hålet så att säga ;)
Tycker ju inte alls om vår ojämna häck, men är bättre än inget tills vi vet om vi vill ha staket eller inte...
Så Theo har fått se "hans traktor", ett av de få ord han faktiskt sagt ;)
Önskar jag kommit på att ta in dessa från trädgården tidigare, kunde ju tatt lite varje dag,
men nu är dom tyvärr borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0