Utedag

Gårdagen spenderades vid skedesjön där Theo tog sitt första riktiga bad :)
Jag hade tyvärr ingen bikini med mig eftersom jag inte ville bada med min förkylning,
men det ångrar jag verkligen ;)
Theo älskade det och skulle bara i hela tiden så hade man inte hållt i honom
så hade han lätt hoppat i från bryggan. Men visst, det va ju bla. det vi tränade på babysimmet
att fri dyka ;)
Vi hamnade där ute för att vi har en båt och några av Rogers kompisar ville åka badring efter.
Även Theo fick sin första båttur och visst att han va trött,
men att han nästan somnade måste vart ett bra betyg från honom.
Vi hade vart å köpt flytväst till honom samma dag, men hon i butiken tyckte vi skulle vänta med att ta av lapparna
utifall vi ville byta till en annan modell. Den vi köpte dock satt jättebra, men håller inte lika många kilon.
Annars hade Theo fått prova å bada med flytvästen...
Kvällen sen bjöd på grillat i deras stuga. Väldigt skönt å bara va ute vid vattnet en dag och sällskapet va trevligt det med... Tur man har en son som är väldigt snäll när man är i väg så här :)
Kameran blev dock hemma så inte en enda bild tagen, ovanligt nog.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Lät mkt trevligt. :)



2011-07-10 @ 16:37:01
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0