Ullared

I helgen va jag på min första Ullareds resa, med 3 andra från föräldragruppen.
Första gången jag va borta en hel dag från Theo :)
Saknade honom inte alls förrän på väg hem, men jag hade ju annat att tänka på ;)
Dessutom hade Theo en välbehövlig semester från mig och en mysdag tillsammans med sin pappa.
Pappan passade även på att klippa vår son eftersom han visste, att om jag hade vart hemma
så hade jag velat spara liiite mer på längden ;)
Men han blev så fin och ser återigen så stor ut...lustigt va lite hår kan göra skillnad.
Iallafall..är inte avskräckt från Gekås utan snarare sugen att åka snart igen ;)
Med liten budget så fick jag med mig det jag behövde hem och slapp ångrade köp :)
Å med 3 andra som shoppade en hel del så va det nog tur att jag fick med mig lite mindre
för annars hade vi nog inte fått plats ;)

Kommentarer
Postat av: Marie Staaf

Det va en jätte mysig tripp till Ullared!! O hade vi shoppat mer hade vi fått hyra släpvagn!! Detta måste vi göra om!! Kram

2011-03-18 @ 15:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0