Snilleblixt ;)

Hade 30% rabatt på en vara på lindex som jag trodde gick ut den 9:e...
På söndag kväll insåg jag att den gick ut just den söndan :/
Blev irriterad på mig själv eftersom jag hade tänkt köpa jackan till Theo,
vilket hade gjort en hel del på priset.
På väg till sängs så kom jag på att det ju går att handla via lindex shop online :D
Så 2 minuter i midnatt, innan rabatten gått ut, så hade jag klickat "hem" jackan!
Nu väntar jag på ett mail som säger att jag kan hämta den i butiken ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Bra tänkt och snabbt med! :) Skönt att ha det klart då!

2011-03-08 @ 12:25:22
Postat av: Emy

Ja det är inte dumt när man kommer på sina idéer ;) Skönt med online-shopping!



Ja den jackan är en favorit! Vann den på Tradera. Ja den är stl 86 och sitter som gjuten! Den kan han absolut ha hela våren. Men du har väl vunnit lite på Tradera du med? Får se om du hittar något i Ullared också till helgen :)

2011-03-09 @ 15:20:02
URL: http://minskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0