Önske kärra?

Detta är den barnvagn som jag tittar på till i höst :)
Skulle vilja åka och titta på den live med så man vet hur det känns. Just detta är nyaste modellen, men jag kan ha tidigare årsmodeller och även begagnat. Finns i fler färger med, bl.a en med röda detaljer som ser rikigt fin ut.
Ståbrädan Bumprider skulle passa bra till Theo hoppas jag.
Tyckte ju jättemycket om Emmaljunga vagnen jag hade innan och jag tittar fortfarande runt på dem med.
Men eftersom vi sålde den, använde ju den sittdelen i drygt ett halv år, så känns det kanske som lite onödigt att ha 2 separata ligg och sittdelar...
Denna har en hårdlift vilket jag vill ha, handtaget är vändbart så man byter körriktning,
Även vinklingbart som jag vill å inte teleskop. Stora hjul! Luftpumpade dock, men dom sägs ju bli mindre stötiga.
Alu. chassi som ska göra den lätt precis som city crossen. Tittade på detta märket även till Theo.
Så nu vill jag bara åka och titta på den och ståbrädan så jag kan se om den är det jag vill ha :)
Vill ju fortfarande titta vad som finns på marknaden och att Theo får prova stå på en  bräda innan man kan bestämma sig. Sambon ska ju med tycka om den!
Dessa bilderna är från http://crescentbarnvagnar.se
Crescent barnvagnar - Bumprider

Kommentarer
Postat av: Cicci

Nice. :) Cresent är ju bra. En kompis hade crescent classic (eller ja, har) o den är TUNG, bara så du vet. Testa lyfta den när du provar, så man orkar få in de i bilen. Emmaljungan är ju jättelätt på sina 6 kg eller vad de är, denna väger nog betydligt mer. :P bara så du vet.

2012-03-15 @ 07:42:04
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Cicci

Nä, de kanske inte skiljer mer i vikt? Minns bara att jag tyckte våran var så lätt o så lyfte jag kompisens creacent o ack, så tungt jag tyckte det var :P



Jag tänkter ju som så att vi ska byta scootern mot en vagn som går ha som sitt OCH liggvagn, när man går själv med ena. Syskonvagnen går ju på 5, typ. Och sen går de +/- några hundralappar vid det andra bytet. Därför jag jag ju ute efter en vagn som är i storlek med scootern, men kombi eller duo. :)

2012-03-15 @ 13:11:07
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tror jag såg en sådan vagn på VC här om dagen. Satt å kollade in den ;)

2012-03-20 @ 21:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0