Theo med sitt syskon

Översta bilden är Theo  och den undre bebisen. Båda vid RUL.
Lustigt att man kan få så olika bilder..
Detta är bebisen framifrån. Barnmorskan tyckte den låg så fint här så
hon passade på att ta en bild. Ser ju alltid lite otäckt ut från den vinkeln, lite som en döskalle..
Men när jag väl började titta så ser ni anledningen varför jag tror att det blir en kille ;)
Håller ni inte med mig, så säg ;)
Mår så bra som jag gjorde med Theo. Har samma mage.
Iställer för domnande händer så har jag lite vadkramper och åderbråck (Vilket jag tror det är),
men annars så känns det hittills likadant :)
Jag vill inte veta av en expert vad det är för kön för hur eller hur så vill jag kunna gissa lite
och se fram emot en överraskning. Men som sagt, tolka bilden själva ;)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Sv; Ja, jag mailade henne o så skulle hon skicka. Men, det är sååå svårt o bestämma. Sen var det väldigt utplockat. Maila henne o fråga om du vill köpa nåt. Inte säkert hon skickar längre. Vet heller inte hur länge hon har utförsäljning... (?)



Haha, jaa, nu ser jag på bilden också hörrö. Sen om det är så de ser ut på ett UL vet jag ju inte. :P Kan ju vara nåt annat organ som är inuti, som syns just där. :p

2012-05-09 @ 07:54:50
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Emy

Där ser man vad man kan hitta ;) Men det återstår att se om det är det vad vi tror att vi ser. Spännande!

2012-06-20 @ 13:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0