Älskade Newbie

Tror att det va i januari-februari i år som jag såg Newbies jättefina dopklänning i butik igen.
Jag suktade efter den redan första gången den va ute, men då hade jag ingen användning för den.
Den här gången va jag gravid vilket gjorde att jag drömde mig bort lite extra när jag såg den,
men ville inte alls köpa den då det kändes som det kunde bringa otur så tidigt i graviditeten...
När månaderna gick så glömdes den bort och jag va övertygad om att det skulle bli en kille igen.
Men med lilla Towa så kom tankarna på den tillbaks, då jag tror hon skulle bli så fin i den.
 
Kollade på Kappahl i Vetlanda, där dom inte hade en aning om den skulle komma in igen och inte hade dom några på lager..  Så jag googlade,la ut efterlysningar på köp sälj sidor, sökte på tradera och blocket utan att få tag i den.
Men sen bestämde jag mig för att åka till Nässjö och titta och om inte annat be dem ringa till huvudlagret för att se om dom hade någon ;)
Och till min stora glädje så fanns den där! Riktigt skön känsla att till slut hitta det man sökt :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Den är SÅÅÅÅ fin. :)

2012-11-29 @ 20:35:12
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0