Tråkig rubrik

Äntligen tagit mig ut på en promenad igen, vet inte när jag gjorde det sist..
Theo somnade gott i sin vagn och hon somnade gott i selen.
Än så länge så saknar jag inte ståbräda till honom , så länge hon kan åka på magen.
 
Kramat om mina barn lite extra ikväll!
Fick höra att en av mina gamla klasskompisar måste få sin nyfödda dotter opererad
och jag är så tacksam att jag har fått njuta i lugn och ro med mina 2,
efter normala förlossningar, på BB.
Man tar det för givet att dom ska va friska och att allt ska va bra när dom kommer till världen,
samtidigt som det dykt upp nån enstaka tanke ibland att det faktiskt kan hända allt möjligt..
Så..känner mig lyckligt lottad över mina fina familj! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0