Ständigt detta pysslande

Ja jag försöker (nu först) plocka ihop lite som jag har att sy
sen när symaskinen är tillbaks från lagningen.
Så grävde lite bland stuvarna å hittade några tyger som ska få testas i ett litet lapptäcke
Ev blir det nån mer grå eller vit färg eller så får det va..är lättare att se när man lägger ihop bitarna sen. 
Blir mycket mönstrat men än om ögat inte tycker om det nu
så har jag märkt att lapptäcken oftast blir finare utav det.
Kommer ju att bli en liten test så vill inte köpa en massa tyger till det heller så detta blir perfekt.
 
 
Sen tog jag tag i att göra nått som jag funderat länge på men lite glömt av..
Men börjar man bara så går det rätt fort.
Detta hjärtat blir till Towa då det är rosa såklart ;)
Men tanken var att om det gick bra å va skoj så ska jag göra lite
juliga varianter med rött å grått..
Var riktigt länge sen jag handsydde så ganska mysigt på sitt sätt faktsikt :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0