En son och en mors funderingar

Igår berättade Theo för sin pappa att han ville bygga en pall.
En likadan som Pingu har som man ska sätta fötterna på när man sitter i soffan.
Så dom gjorde en ritning och idag så blev den byggd.
Fungerade ju alldeles utmärkt konstaterade vi och nu ska den bara målas :)
Även jag pysslade vidare på en ide jag haft och efter nån timme eller två ;) 
så blev det då äntligen färdig .
Å jag är nöjd, riktigt nöjd då det blev precis så som jag hoppats :)
Med fina bokstäver, kalkerpapper och oh penna så blev galgen lite mer personlig.
Ska göra det på några till, men blanda lite med text å motiv. Tror inte att jag vill ha två 
exakt likadana.
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Duktiga ni är på att pyssla. Theo ser riktigt stolt och nöjd ut över sin alldeles egna pall. Blev riktigt fint med ditt pysslande med :) Vet inte vart du får alla idéer ifrån ;)

2013-10-16 @ 22:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0