Fortsättning följer

Började flytta om lite i Towas hörna och efter mycke funderande så börjar det likna nått igen.
 
Passade på att fixa hennes bokhylla lite igen och satte dit fin gammal spets på kanterna. 
Nu slipper jag se och reta mig på att "gardinen" hänger ner lite på mitten. 
Å Passade super ihop med både hyllan och det rosa.
 
 
 
Håller även på att ställa iordning på hyllan som Roger hjälpte mig att bygga..Nöjd hittils, men fattas en hjärta på tråd blomma i den vita krukan och lite annat smått. 
Hängde fram Towas första klänning med, som vart framme hela tiden men hängt lite bakom...
Kom på att den faktiskt va i exakt samma tyg som bodyn som va hennes första present.
Väskorna har det blitt ännu lite mer ordning i och det som ska ner mer måste vänta lite tills jag köpt lådor till dopsakerna och nån extra ask av dom runda prickiga. Som det är nu så är alla väskorna fulla.
Känns helt otroligt bra att jag äntligen tatt tag i å fått lite ordning på deras saker . Lång väg kvar, men har ju äntligen börjat. Gravtestet fårn Towa har legat i mitt badrums skåp i över 1½ år, men inte nu längre tack å lov. 
Nu har det fått en lite värdigare plats :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Suzi

Tack för dina söta rader i min blogg.
Och hjälp vilken mysig blogg du verkar ha.. Nu måste jag backa lite mer i historiken!
Kram!!

2013-10-23 @ 09:11:52
URL: http://www.suziettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0