Garn

Fått undan en del idag, vilket känns jätteskönt såklart :)
Roger har vart på jaktmöte på em och medan Towa sov
så kunde jag och Theo äntligen sätta oss med löven.
Blev nöjda iallafall och Theo å jag fick lite mystid ihop.
 
Satt ute och målade Towas betongstjärna efter Towas lur
och sen tog vi en mini promenad. Andra dagen med promenader , än om dom vart korta, 
känns i mina höfter och bäcken. Måste komma igång igen alltså, annars kommer jag sldrig kunna jobba.
 
Satt ju och knåpade på bokstaven T så jag skulle märka upp arkivmapparna med för några dar sen,
men tyvärr gick det inte. Ska se om jag ska testa spraylim innan jag ger upp ideen helt,
men fick välja ett enklare sätta att markera vems som va vems så länge.
Hatar när man får ideer och dom funkar halvvägs å sen faller det på en skitsak :/
Men men..får väl ha mina T:n till nått annat ;)
Och fyllda det är det, får inte rum med så mycket mer ;)
Men har ju sorterat allt som låg löst i deras lådor innan vilket gjorde att jag fick mer koll på 
allt. Flikarna är alltifrån sjukhus/bvc, förlossning/mvc, vykort och grattiskort,lappar å kvitton som ska föras in i anteckningar eller andra pärmar,Foton, Teckningar osv. En del flikar försvinner helt då jag väl satt in dom i deras pärmar istället.
Theo hjälpte mig gladeligen å hänga tvätt idag ..diggar hans stil med stolen ;)
Han både parade ihop å satt ihop dom med varann, dom som redan va torra.
Riktigt bra hjälpreda :)
Towa sa förresten Pappa i fredags när vi åkte hem från simhallen :)
Trodde det va Theo först, men frågade Roger om det va Towa, å då skratta han. 
Han hade hört samma sak, men ville inte säg nått då han trodde jag skulle bestrida honom ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Riktigt fina lyktor blev det. Hur gjorde ni? :)
Det där med mapparna löste du bra ändå tycker jag. Det låter som du börjar få lite koll på papper hit och dit, bra med flikar till div saker :)Tycker du ska vara nöjd såhär långt!

2013-10-13 @ 22:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0