Namnstjärnor

Köpte två styck betongstjärnor förra hösten, tror jag det va,
och nu har jag äntligen börjat få till dem som det va tänkt.
Målat båda vita och skrivit ut barnens födelsenamn och uppgifter.
Dessa ska nu föras över på ett tjockare papper
som i sin tur ska klippas ut i samma storlek och sättas "in" i stjärnan. 
Antog att det va bästa sättet att få det snyggt då dom är 10 cm djupa, 
vilket inte gör det så lätt att skriva direkt i.
Å blir det fel så är det lätt att slänga papperet och börja om... 
Eller tom byta färg på papperet nån gång om man skulle vilja det.
Tror jag fått till det i den storlek jag vill ha i texten. sen om jag ska 
skriva ut det som jag lagt det på dessa två bilderna eller inte, det tål att tänkas på.
Jag måste ju tänka bort bakgrunden jag har på det utklippta texterna med å se så bokstäverna hamnar jämnt å bra. Lutar mer åt den övre varianten med namnen snett under varann.
Inte så lätt att se, men visar ideén iallafall :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0