Newbie såklart

Towa behövde lite mer långärmat igen så passade på nu när det va lite erbjudanden i butikerna..
Fick med mig tunikan å klänningen som jag hållt i så många gånger innan men inte kunnat bestämma mig för.
Bodyn har jag inte tyckt om innan egentligen,
men nu när jag såg den så insåg jag att Towa skulle passa riktigt bra i den .
 
Tycker så mycket om deras små enkla detaljer.
 
Har blivit en del av detta märke. Är bara 3 plagg totalt som jag sålt vidare som jag inte fastnat för.
 
Sen är det ju den underbara dopklänningen som hänger här hemma. 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fina kläder som passar Towa :) Skoj att ha en stil på kläder. Det är liksom Karina på något vis. Frågan är om det är Karinas eller Towas stil;)

2013-10-30 @ 12:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0