Ordning å reda

Jag är så tacksam för att jag oftast har väldigt snälla barn när vi är i stan!
Idag va vi iväg över 4 timmar och gjorde ärenden,
inget gnäll på hela tiden vilket jag berömde Theo för :)
Började med att handla på Maxi, sen blev det kontorspecial, där vi tom hamnade ute på lagret ;)
Tyvärr hade dom inte det jag sökte.. Sen tog vi Kapp Ahl där Theo själv valde två pyjamasar.
Alternativen va tre då några redan va slut i storlekarna, men jag tror han va väldigt nöjd ändå . 
Han sa redan innan vi kom in i butiken att han skulle välja nån med en grävmaskin på , 
så tur va väl det att han hittade det då ;) Bra kalsonger på maxi blev det med.
 
 
Efter det blev det bibblan där vi lämnade igen å lånade nytt. Idag va det lite mer gungande på den stora trähästen dom har där, men han hittade några och jag likaså.
Därifrån blev det att lämna in symaskinen, så nu dröjer det troligtvis minst 4 veckor innan jag vet svar på vad som är fel. :/ Tråkigt, men ska låna en av grannen så jag iallafall kan sy färdigt det lilla jag höll på med.
Å sist men inte minst blev det biltema där vi även tog en körv ;)
Köpte arkivmappen tilll Towa men hittade även en plastback och en låda.
Hade ändå bra billiga stabila plastbackar i olika storlekar. Genomskinliga... ja ;)
Men det väger upp mot att dom verkar bra. Den jag köpte ska va längst ner i Theos garderob. 
Eftersom den gröna förvaringen ska flyttas så behövde han nån annan å då blev denna bra. Passar precis in :)
Lådan ska jag ha i min garderob tänkte jag. Ska se lite hur den passar men troligtvis blir det både fler sånna och även hängförvaring i samma modell. Har ju tyger och så där längst ner så denna ska va just till dom. 
Ev köper jag även sånna till barnen som jag kan ha på hyllor eller skåp i deras rum sen. 
Tänkte som större förvaring till deras sparsaker. Svart till Theo då såklart..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skoj för Theo att då välja sitt egna. Misstänkte att du skulle köpa fler arkivväskor ;) Är själv sugen på att åka till biltema och handla

2013-10-05 @ 00:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0