Napp påsar

Självklart sparar jag en del av mina barns nappar som dom hade under första året, 
så konstig är jag ;)
Till Theo har jag en tunn fin påse och hade tänkt köpa en liknande till Towa, 
men sen kom jag på att jag ju faktiskt kunde sy mig en.
Testade egentligen bara men blev så pass nöjd med den att jag behåller den till ändamålet.
Tog en stuvbit precis som den va därför den är så avlång ;)
men va ju som sagt bara ett test egentligen.
Blev en del sprättningar men tillslut så gick det.
Spetsen va inte tänkt från början utan skulle bara täcka ett skönhetsfel, som visade sig 
onödigt men blev en fin detalj ändå :)
Snöret är från en av Towas födelsedagspaket.
Så nu är jag taggad att sy fler och andra varianter, gäller att komma på vad man ska ha dom till bara ;)
Hennes första napp, precis som Theos , är i en alldeles egen liten påse..
Testade förresten att tejpa där det blev tjockt  och svårt att nåla.. Funkade super!
Så testa om det skulle va så :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Riktigt fint blev det :) Vad får du allt ifrån...Kan ju bli en bra presentpåsar istället för vanliga paket om man vill göra något utöver det som brukar va :)

2013-09-17 @ 23:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0